na akci se můžete těšit na 15 doplňkových workshopů
Navštivte workshop PPC reklamy, kde se naučíte jak efektivně spravovat PPC kampaně pro e-shop. Z workshopu si odnesete maximum praktických informací, které budete schopni ihned implementovat i do svého podnikání a zjistíte, že správně nastavená kampaň může Váš e-shop dostat na další level. Na workshopu bude i prostor ke konzultaci Vašich PPC kampaní.
90 min
S sebou si vemte:
Notebook
Na workshopu si vyzkoušíme základ SEO - analýzu klíčových slov. Zjistíme, co nám vlastně vyhledávače říkají, že bychom měli na webu mít a také to, že spoustu informací o Vašem webu již máte. Budeme na to mít jen hodinu, takže to bude jízda.
60 min
S sebou si vemte:
Notebook
Na tomto workshopu se naučíte nastavit vracení zboží a reklamace do vašeho e-shopu tak, aby vratky nebojovaly proti vám, ale pro vás. Jak nastavit zpětný proces, aby vaši zákazníci byli maximálně spokojeni, a současně aby vás to nestálo mnoho peněz? Jak komunikovat, co měřit a na jaké špeky v legislativě si dát pozor? Přímo na workshopu se také podíváme i na vaše e-shopy, abychom si ukázali správné praktiky i případné nedostatky na konkrétních ukázkách.
60 min
S sebou si vemte:
Není třeba si cokoli brát
Prodáváte skvělý produkt. Jenomže možná nevíte, jak jej popsat tak, aby to pochopili i zákazníci. Tak, aby se k němu dostali ve vyhledávačích. Tak, aby je upoutal a jejich pozornost už nepustil. Na praktickém copywritingovém workshopu se podíváme na zásady tvorby popisků produktů a kategorií ve vašem e-shopu. Ukážeme si jednoduché typy a triky profesionálních pisálků. A na závěr si zkusíte několik popisků pro svůj e-shop sami vytvořit.
60 min
S sebou si vemte:
Tužka
Blok
Získejte stručný a praktický návod na to, jak si rychle a efektivně vytvořit vlastní bannery pro Váš e-shop. A to i bez nutnosti placeného grafického editora. K praktickému workshopu získate také teoretické know-how o tom, jaké informace na banner umístit tak, aby banner splňoval svůj účel co nejlépe. Projdeme si základní principy online nástroje Canva, a ukážeme si jak v ní vytvořit celou sadu bannerů pro reklamní kampaně Google, Facebook nebo Sklik.
60 min
S sebou si vemte:
Notebook
Sledujete pouze návštěvnost vašeho webu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů? V tomto workshopu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukáži vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat.
Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát (například míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.). Chcete se dozvědět, jak byl účinný váš e-mailing a které PPC kampaně byly nejúspěšnější? Nebo váháte nad tím, které nevýkonné PPC kampaně máte vypnout, ale nevíte, podle jakých indicií je poznat? Podíváme se blíže i různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat.
Přijďte na workshop a poznejte webovou analytiku zblízka!
90+15 min
S sebou si vemte:
Notebook (ne tablet)
Přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku
Účetní a daňový workshop Vás provede nenásilnou formou základními oblastmi, kterými si projde každý podnikatel. Projdeme spolu oblasti od založení společnosti, přes vystavení první faktury a vyřízení reklamace. Zaměříme se i na DPH (kdy je výhodná dobrovolná registrace) a jak přežít daň z příjmu. Ke konci workshopu Vám také představíme nejdůležitější daňové novinky pro rok 2020, které budou mít velký dopad, především pokud prodáte konečným zákazníkům do EU. Odpovíme i na to, proč by Vás mělo účetnictví a účetní výkazy zajímat a neměli byste ho brát jako nutné zlo.
60 min
S sebou si vemte:
Není třeba si cokoli brát
Ukážeme si praktické kroky v Mergadu pro vyladění feedu na Heureku a Glami. Vytvoříme exporty, upravíme názvy produktů, namapujeme kategorie, nastavíme dopravu, základní bidding, parametry pro filtry na zbožácích. Absolvováním workshopu získáte přehled o možnostech a funkcích Mergada, budete vědět jak s ním konkrétně pracovat.
60 min
S sebou si vemte:
Notebook
Tužka
Blok
Efektivní práce je to, co váš e-shop dostane mezi ty úspěšné. Ukážeme si nejčastějí slabá místa týmové spolupráce, a to přímo na příkladech e-shopů a co nejvíce prakticky. Jak pomocí aplikace Freelo dostat pod kontrolu týmovou komunikaci nad úkoly i spolupráci s externisty, jak pracovat s procesy, aby se vám uvolnily ruce nebo jak řešit velký počet úkolů a věčný boj s prioritami. Reálné situace, jejich řešení a praktický nástroj, který je tak snadné začít používat.
60 min
S sebou si vemte:
Není třeba si cokoli brát
Nebaví vás dělat pořád ruční reporty? Chcete mít přehled ve svých datech? Přijďte se na interaktivní workshop seznámit s Google Data Studiem, ve kterém si vytvoříme přehledné a zautomatizované dashboardy. Vezmeme to hezky od začátků, ale ukážeme si i pokročilejší techniky, na své si tak přijdou i zkušenější uživatelé. S sebou vám stačí notebook a ideálně také přístup k alespoň jednomu účtu Google Analytics a Google Ads.
60 min
S sebou si vemte:
Notebook
Přihlašovací údaje do Google Analytics a Google Ads
Zjistíte, jaké zajímavé funkce v Shoptetu máme a jak vám mohou pomoci automatizovat dennodenní rutinu. Díky ušetřenému času se tak můžete věnovat novým nápadům a e-shop neustále posouvat. Podíváme se vyřizování objednávek, informační e-maily, dopravu, platby a řízení skladu pro menší e-shop. Odnesete si tak několik zajímavých tipů, kde ušetřit náklady či jak zvýšit šanci na ukotvení zákazníka a tím opakovaný nákup.
60 min
S sebou si vemte:
Není třeba si cokoli brát
Cílem workshopu bude ukázat, jak využít e-shopová data pro zjištění aktuálního finančního zdraví e-shopu. Na základě zjištěného stavu jim ukážeme možnosti dalšího růstu, jak správně nastavit cash-flow, kterým oblastem podnikání se věnovat primárně a kterým až sekundárně. Poradíme, jak e-shopy mohou podpořit své podnikání dalšími zdroji peněz, jak nastavit celý proces a zvládnout jej ukočírovat.
60 min
S sebou si vemte:
Tužka
Blok
Většina e-shopů zná velice dobře své marketingové náklady, náklady na získání zákazníka, zákaznickou životnost, apod., nicméně náklady na samotné odbavení zásilky jsou pro mnoho e-shopů stále neznámou. Správná kalkulace nákladů na intralogistiku je jedním ze základů finančního řízení e-shopu. Účastníci si odnesou detailní návod, dle kterého si budou schopni správně identifikovat a rozpočítat náklady na vlastní logistiku, budou schopni identifikovat slabá místa a odnesou si návrhy na úsporu.
60 min
S sebou si vemte:
Notebook
Tužka
Blok
Na mém workshopu Vám ukážu, jak je důležitá fotografie. Fotografie má významný vliv na to, zda zákazník na e-shopu nakoupí nebo nikoliv. Dobré fotografie zaujmou člověka a tak ho vybídnou ke koupi daného produktu. Také Vám ukážu příklady, které již najdeme běžně kolem sebe.
60 min
S sebou si vemte:
Tužka
Blok
Na workshopu si ukazeme ako na efektivni influencer marketing pomoci platformy Lafluence. Ako vyzera proces vyhladani, managementu az po vyhodnoceni spolupraci. Proc vubec s influeneri spolupracovat, co spoluprace stoji, co si od ni slibovat, na co myslet a na co si dat pozor.
60 min
S sebou si vemte:
Není třeba si cokoli brát
Využijte poslední příležitost a registrujte se na E-commerce day!